sreda, 22. oktober 2008

Maske padajo

Tale tekst je na svoji spletni strani objavila največja poraženka letošnjih parlamentarnih volitev, Janševa SDS. Gre seveda na zdaj (po dveh, treh dneh!) že razvpiti, da ne rečem notorični seznam povabljencev, katerih prisotnost na slovesni večerji z angleško kraljico Elizabeto II. je požegnal predsednik Türk. O (ne)primernosti posameznih ljudi s seznama za udeležbo na tej večerji ne bom razpravljal, ker za to nisem kompetenten niti me tematika posebej ne zanima (simpatičen blog na témo strogega britanskega protokola pa je napisal Marko Jenšterle), toda zelo žolčna in cinična reakcija SDS-a mi da misliti in vedeti, kakšen sore loser je ta stranka. Ker ne prenesejo, da jih je na volitvah tako tesno premagal Pahor s svojimi SD, so živčni in razpizdeni in samo iščejo vsako priložnost, kjer bodo lahko nekoga zaradi kakšne bolj ali manj banalne zadeve zjebali in mu na veliko zamorili. To je do neke mere pričakovano - a le do neke mere; modum tenere debemus. To, kar se gre SDS (in verjetno še kdo), je nešportno, bedno in primitivno. Maske definitivno padajo, toda čigave?!

In še a word to the wise: če ste pametni, ne zapravljajte denarja za detergente za pomivanje posode znamke Luna, ki jo zadnje čase precej agresivno oglašujejo (TV, obcestni jumbo plakati, revije in časopisi ...) in mi deluje precej elitistično wannabejevsko (tudi glede na cene). Urška mi pravi, da je sicer prašek za perilo čisto OK, ampak prašek za posodo je po mojih izkušnjah - kot se temu lepo po slovensko reče - en kurac vreden, forgive my French an' all. Nočem jim a priori delati negativne reklame, ampak tako izkušnjo pač imam. Kupite si rajši dobri stari Pril. :-) (Napisano seveda velja samo za tiste, ki ste, tako kot jaz, še vedno v kameni dobi v smislu, da nimate lastnega pomivalnega stroja. :P) Uživajte, se beremo.

9 komentarjev:

Aelfsciene pravi ...

Tale rekacija SDS je mene tudi razjezila. In kar je najhuje, mnogi ljubitelji te stranke tudi ponavljajo vse te bedarije o hudih krivicah. Se cez 4 leta bomo poslusali o temle sranju. V bistvu je to dozivljenska zgodbica o zlobnih komunistih :)

Aelfsciene pravi ...

Je tudi mene razjezila*

Unknown pravi ...

Moram priznat, da se strinjam s tabo glede Lune: premalo se peni in slabo razmaščuje. Škoda, ker mi je res všeč embalaža pa vonji pa nenazadnje tudi reklamna akcija, saj je drugačna in ne le še ena "Kdo bo pomil posodo? Bom jaz, s Prilom/Jarom/vstavi po želji se pomiva kar sama!".

Tine pravi ...

@ Meta: Ja, bo držalo. In "doživljenjska", ne "doživljenska", pa "reakcija", ne "rekacija". ;-) :D

@ Ana: A to si Ana G.? :-) Imaš namreč skrit profil, pa ne morem pogledati. :P In tako Pril, kot Jar pomijeta posodo bolje od Lune, kar priznaj.

Ulmiel pravi ...

Podpis na vse o SDSu! Katastrofa od poražencev so. Saj jim je moj najljubši predsednik republike na svetu čisto pravilno povedal. In vse jim gre pač v nos, če ne drugega pa ta klinčev seznam gostov. Halo ... za moje pojme je bilo že to preveč, da je bil Janša tam s svojim obupnim nasmeškom, ampak zdaj sem pa že hudo pristranska. ;)

Eh, mi se sploh nismo ločili od Prila, ta Luna mi ma hudo nadležno reklamo. :P JE pa res, da ga malo uporabljamo, zaradi pomivalnega stroja pa to. ;)

Aelfsciene pravi ...

Ja, typoti so moja znacilnost :D

Kar se pa Lune tice, pa krozijo neke govorice, da ni tako zelo ekoloska, kot trdi ... In tudi ne tako zivalim prijazna. Lahko so le govorice.

Unknown pravi ...

Jap, c'est moi... Nimam pojma, kako se skrije ali prikaže profil, tako da je njegova "skritost" zgolj naključje.

Kar se pa tiče Lune, pa lepo piše takoj na začetku komentarja, da priznavam ;)...

Amaya pravi ...

Prebrala reakcijo SDS... mislim, da so z njo več povedali o sebi, kot o komurkoli drugemu.

@Nerlisa: Türk je tud meni zelo prirasel k srcu. :)

Kar se pa Lune tiče: Njihovega detrgenta za posodo ne uporabljam. Milo za roke pa. Ker lepo diši in ker sem se odločila, da bom podprla slovenske proizvode.

Tine pravi ...

@ Ana: A imaš morda tudi svoj blog? I'd be very much interested! ;-)