četrtek, 26. november 2009

Današnji Pa še to

Ena najsimpatičnejših rubrik Dela mi je bila ob Iskrici vedno Pa še to, ki je običajno kakšna pikra - takorekoč aforizem - na račun aktualnega dogajanja, najdete pa jo vedno v skrajnem desnem spodnjem kotu zadnje strani časopisa. Avtor je vedno neznan (tako kot ima Dnevnik istonamensko rubriko NN (< lat. nomen nescio - "imena ne vem")), in prav je tako. :-)

In zakaj mi je današnji Pa še to tako všeč? Preberite sami: Zdravnik, zaposlen v ljubljanskem kliničnem centru, je prejel pisno opozorilo vodstva centra, naj pazi, kaj govori v javnosti, saj je zaradi svojih besed lahko ob službo. Zdravnik je vendarle plačan za to, da zdravi, in ne za to, da na glas razpravlja. Kam bomo pa prišli, če bo vsakdo govoril, kar mu pade na pamet! To je vendar domena politike.

Kaj pa ti misliš, Špela? ;-)

Uživajte, se beremo.

1 komentar:

Ana Balantič pravi ...

Ja Tine,to je pa glih tako kot nedavno na srečanju piscev seniorjev v Ljubnem, ko mi je prof. dr. Janja Žitnik Serafin pohvalila zelenooblaški zbornik, (prebrala ga je na dušek še isti večer, ko ga je dobila), češ, koliko mladih objavlja v njem, ker da je to redkost, sem še jaz tako zanosno zakrilila z rokamiin se pobahala:"Pa koliko jih imamo in so čudoviti tudi kot osebnosti!" A ni prifrlela mimo predsednica RISa in s sarkastično medenim nasmehljajem utišala moj zanos. "A bi ti kdaj kaj pohvalnega rekla tudi o našem RISu, ne da povzdiguješ samo Zelene oblake?" In mi je z grenkim ocvirkom zabelila dva čudovita literarna dneva. Haloooo!