četrtek, 21. januar 2010

50 jurjev za Haiti

Nekje na netu sem prebral, da bo Republika Slovenija kot pomoč Haitiju, kjer se je, kot nedvomno vsi že veste, 12. januarja zgodila grozljiva katastrofa (ki pravzaprav še traja), namenila 50.000 EUR pomoči. 50 jurjev evrov! Pa folk, WTF?! Ob tem znesku se mi zdi, kot da se delamo norca iz nesrečnih Haitijcev! Okej, štekam - vsaka pomoč je dobrodošla, ampak tale je malo huda. Lepo vas prosim, 50 jurjev zbere Galunič v dveh ali treh svojih jebenih oddajah! 50 jurjev sta dve plači generalnega direktorja Krke. Danes, ko sem bil v BTC-ju, sem s pogledom ošinil štant Loterije Slovenije in videl, da je pred kratkim nekdo v Domžalah zadel skoraj 900.000 EUR. Človek je zadel 900 jurjev evrov, mi pa bomo Haitiju pomagali s petdesetimi?! Za kurčeve patrie, vladna letala in podobne kretenarije gredo milijoni in milijarde, ko pride do človekoljubnosti, pa smo kot posrane riti?! O tempora, o mores!

Kakorkoli že, upam, da si bodo ubogi ljudje tam doli čimprej opomogli in na novo postavili tudi slikoviti Port-au-Prince, za katerega sem prvič slišal (vem, sram me je!) zaradi tega, ker so tam snemali Quantum of Solace. Kot v meni zelo ljubem filmu Deep Impact pove ameriški predsednik Tom Beck (v podobi odličnega Morgana Freemana): Cities fall, but they are rebuild, and heroes die ... but they are remembered.

Aja, pa srečno novo leto.

1 komentar:

Ana Balantič pravi ...

Ja, dragi Tine prav imate, le po njih, če bi se jih kaj prijelo!
Včasih me je res sram, da sem Slovenka.
Ja, saj bi jaz dala, ker ne morejo "uni tam gor", ki mi dajo le 360 E. Pa mi ne znese. Pa bi, če bi imela "kot uni tam gor"
Že ata so mi djali, več ko imaš, manj daš in tudi manj veljaš!
Čao! Ana Balantič