ponedeljek, 22. september 2008

Pirova zmaga

Kot že vsi veste, so Pahorjevi Socialni demokrati na včerajšnjih parlamentarnih volitvah zelo tesno premagali Janševo Slovensko demokratsko stranko. Po prvih rezultatih vzporednih volitev, ki so jih ob 19h pompozno objavili na TV SLO in POP TV, so SD vodili za več kot 10 %, po zadnjih znanih uradnih rezultatih DVK, objavljenih ob 22.45, pa je razlika zgolj 1,18 %. Res je šlo zelo na tesno, nekaj časa je celo kazalo, da se bodo zadeve obrnile, pa se vendarle niso. Rezultat je tako vendarle - dasiravno Pirova - zmaga SD, kar je tudi po mojem okusu. Zatorej - zbogom, JJ (ki se bo po sili razmer pač ponovno prelevil v opozicijsko tečnobo) in dobrodošel, BP (ki mu vsekakor želim(o) ugoden veter in vso srečo pri služenju državi). Upam, da bo s Pahorjevim premierstvom zavel nov, ugodnejši veter.

Kljub svoji dobri volji ob zmagi SD pa si ne morem kaj, da ne bi omenil še zadeve, o kateri sem hotel pisati že pred časom, pa mi taisti (namreč čas) tega ni dopuščal. Medtem me je prehitel Crnkovič, ki mi je besede takorekoč vzel z jezika in v zapisu na svojem blogu sam odlično povedal točno to, kar sem nekako čutil in mislil sam. Kolikor je Pahor sicer fejst fant in kul politik, je s tistim nesrečnim plakatom res brcnil v temo. To, da na fotki ne nosi kravate in da so mu sfotošopali (najmanj) oči, me sicer ni razkurilo tako kot Crnkoviča (da ne bi kdo slučajno mislil, da je bil Pahor edina "žrtev" digitalne fotoobdelave - v zgodovini še niso posneli reklame za zobno pasto, v kateri bi imeli igralci tako esktremno - že kar odbijajoče in neokusno - biserno pobeljene zobe kot Esmeralda Canjuga Vidmar na plakatu Zares), je bil pa tudi moj prvi vtis, ko sem prvič videl plakat, to, da se Pahor na fotki drži neizmerno namorjeno. Drži se tako namorjeno, da bi lahko o namorjenosti učil emote, tako sitno, kot bi ga bil ravnokar poscal pes in tako poklapano, kot da bi bil pri šlogarici ravnokar izvedel, da se ne bo na volitvah niti uvrstil v parlament. Pahy je pač že pregovorno lepuškast tip, bivši maneken, večni lomilec ženskih src, šarmanten gospod in človek z lepim obrazom in simpatičnim nasmeškom. Če bi vse naštete adute izkoristil tudi na predvolilnem plakatu, sem prepričan, da bi si priboril še kakšen glas več.

No, ampak zdaj je to itak vseeno, kajti, kot pravi stara modrost, "ni uporabe jokati čez polito mleko" (There's no use crying over spilt milk.) :D Kakorkoli že, želim vam uspešen teden in upam, da je volilni izid tudi po vašem okusu. ;-) Uživajte, se beremo.

3 komentarji:

kaneli pravi ...

Mogoče je pa SD s takšnim ''socialnim'' plakatom želel pokazati, da niso ne vem koliko denarja zapravili za volilno kampanijo... :P

Aelfsciene pravi ...

S temi ocki in ksihtom in otoznim "nekoc je bilo, nekoc bo" nasmeskom bi lahko kandidiral za vlogo kakega vilinca v Jacksonovem LOTR ... Samo lasulja mu se manjka :D

Tudi mene odsotnost kravate ne moti, niti me ne moti njegov pogled, bolj mi v bistvu najdejao prisiljeni nasmeski. Ampak tele oci so pa res prehude :D

Ulmiel pravi ...

Men je pa njegov resen izraz veliko bolj na mestu kot posiljeni nasmeški raznih Šrotov, Janš ipd. Človk resno zre v kamero, men se ne zdi čisto nič zamorjen, in sem mu pravzaprav štela v dobro, da ne sonči zobe kot vsi ostali na teh plakatih, kjer grejo ti politični fejk nasmehi res čez vse meje dobrega okusa.