nedelja, 3. maj 2009

Presenečenja

Kakor smeh z otožnih lic, so vsakdanjosti nakit, dajejo ti upanje ... Tako so včasih prepevale Bele vrane. Skoraj vsak dan doživimo kakšno presenečenje in seveda upamo, da bo večina prijetnih, čeprav neizogibno pridejo tudi neprijetna. Sam sem v zadnjem času doživel kar nekaj presenečenj, na srečo večinoma prijetnih.

Včeraj naju je s Špelo zelo prijetno presenetil obisk Hiše eksperimentov. Nina, najina dobra prijateljica in super oboistka v PPO Vevče, namreč v HE dela in je Špelo že dolgo časa vabila na obisk. Včeraj je ta naposled uspel in v HE sva se podala kar skupaj. Bilo je super, Nina se nama je zelo posvetila in skupaj smo opravili cel kup zanimivih in zabavnih poskusov, npr. test refleksov, ravnotežja, ležanje na fakirski postelji in še marsikaj. V HE je res super, zabavno in poučno, zato obisk toplo priporočam vsakomur. Vse skupaj spremljajo zgovorne ilustracije pred kratkim žal preminulega Boža Kosa, ki se jih kot mulc spomnem še iz Cicibana. :-) Za piko na i sem si ob koncu obiska omislil še zelo kul Sonete znanosti dr. Mihe Kosa. Priporočam v branje!

Malo bolj neprijetno me je presenetil prehlad, ki se me je lotil zadnje dni in se je začel z zoprno bolečim vnetim grlom, tako da sem se nemudoma jel basati z "dobrotami", kot so Septolete Plus, Tantum Verde in s podobnimi bonbončki, dva dni pozneje pa je zadeva z grla, ki me zdaj vsaj ne boli več, napredovala na nos, glavo in kašelj. :S Res zoprno in nadležno, ampak mislim in upam, da mi je uspelo zadevo zatreti še v bolj začetni fazi, tako da vsaj ne bom obležal in kuril dni bolniške.

Na srečo se me je prehlad pošteno začel lotevati ravno potem, ko sem oddelal svoj drugi samostojni "šiht" na Radiu 94 in NTR v postojnskem studiu. Bilo je kar zanimivo in zelo lepo, pa tudi zahtevno in rahlo nervozno, saj sem prvič (in drugič) samostojno vodil in povezoval tri ure radijskega programa, kar je bil zame velik izziv. A glede na zelo pozitivne odmeve, ki sem jih dobil, mi je šlo kar dobro, sploh drugič, zato se že prav veselim naslednje radijske priložnosti. Kot kaže, bom ob sobotah popoldne nekaj časa verjetno lahko nadomeščal kolegico, ki se odpravlja na porodniško, tako da me boste nedvomno lahko še slišali. :-) Tisti, ki vas signal frekvenc RA 94 & NTR ne doseže, ga lahko v odlični kakovosti v živo poslušate prek spleta. Takole pa izgleda moja malenkost v radijskem elementu:

Zelo prijetno me je presenetil tudi netbook Acer Aspire One, ki sem si ga namesto mojega prejšnjega HP Compaqa, ki mi je postal pretežek, prevelik in preneroden, omislil pred kakšnim tednom.
Zadeva je zelo lahka in priročna ter ima odlično grafiko, hiter procesor (Intel Atom 1,66 GHz), 1 GB RAM-a, 160 GB velik disk in 6-celično baterijo s cca. 5-6 urami avtonomije. Le CD/DVD-pogona nima, kar pa je pri tako majhnem prenosniku (diagonala ekrana je 10,1") običajno in pričakovano. Kakorkoli, prenosnik sem do sedaj že temeljito preizkusil (tudi tale blog tipkam nanj) in sem z njim zelo zadovoljen. Res dobra investicija. :-)

Sicer je se dogajalo in zgodilo še vse mogoče; s Špelo sva npr. obiskala koncert Gala Gjurina v CD in bila zmerno razočarana, ker je očitno sicer vselej odlični Gal želel narediti vse oz. preveč naenkrat, s pihalnim orkestrom smo spodobno odigrali koncert v GH Union, s simfoničnim orkestrom GŠ nastopili na reviji v Krškem, s Folk etc. snemali ploščo na Medicinski fakulteti (posnel sem Molly Malone in Whiskey in the Jar ter nekaj irskih žlic), imel pa sem tudi srečno priložnost, da sem sodeloval na drugem večeru filmske glasbe, ki ga v Medvodah vrhunsko pripravlja moja filmska in filmskoglasbena sorodna duša Jure. Za otvoritveno točko večera, na katerem sta sicer s programom filmske glasnastopila pihalna orkestra iz Medvod in Ribnice, smo odigrali glavno témo iz filma Il postino in poželi velike simpatije, ki še kar dežujejo tudi zdaj, ko je posnetek že na YouTubu in si ga lahko ogledata tudi vidva, preljuba mi bralka in bralec. :-) S Poštarjem se tako za danes poslavljam, upam, da ne za (pre)dolgo. :-) Uživajte, se beremo.

Ni komentarjev: