torek, 18. september 2007

Moj najnovejši sonet

Nastal včeraj zvečer. Z javnim branjem bo "krščen" na literarnem večeru Zelenih oblakov v petek, 28. septembra v Lazah (klik). Vabljeni.


KRVAVA JESEN


Žareča krogla leze za obzorje
in drevje golo listje je 'zgubilo.
Zelenost trav je ivje pomorilo,
spomin zbudilo na brezupa morje.

Pognalo brste je globoko górje,
neštete gorke solze je rodilo,
na rane novo sol je natrosilo.
Bridkósti vsak si njivo svojo orje ...

Jesenski hlad, ki srca se okléne,
s pestjo železno stiska brez miline.
Kar upanja živelo je, uvéne ...

Zatekaj le v polmrtve se spomine ...
Ko jutro se z večernim mrakom sklene,
spoznal boš, kaj so prave bolečine.

4 komentarji:

Lunja pravi ...

če si se sam spomnu si car

Lunja pravi ...

Živjo!
čeprav se mi zdi da jaz ne pišem zelo dobro in da ti pišeš veliko bolje je lepo slišati pohvalo.Ali si že napisal kaj v angleščini?Meni se zdi lažje!

Lunja pravi ...

Živjo!
Vem da je prov in nekako logično da kdorkoli piše v svojem jeziku,
ampak mene je po pravici povedano strah pisati v svojem jeziku.Najprej se mi zdi kokr da ni velik izrazov s katerimi bi to lahko povedala.Verjetno je pa še en faktor v tem da me je strah, da se že od četrtga leta učim anglešk.

Lp,Lunja

Lunja pravi ...

Živjo!
Upam da imaš prav, ampak upam, da bom čez deset let še vedno rada pisala saj me zanima kaj bo nastalo iz tega.

lp,Lunja