četrtek, 27. september 2007

Kaj dela Ditka Haberl?

Evo, pa smo prišli tudi do tega. Ditka Haberl, rdečelasa boginja, legendarna slovenska pevka iz zlatih 70-ih in 80-ih, bivša Dejvijeva žena, članica legendarnih zasedb Bele vrane in Pepel in kri in nepozabna, fenomenalna interpretinja predvsem Privškovih popevk na besedila Elze Budau (Nad mestom se dani, Samo nasmeh je bolj grenak, V meni raste drevo, Dve ženski v meni sta, Ljubezen v f-molu ...) je letos ob svoji 60. obletnici očitno ugotovila, da je čas, da začne delati reklamo za Corega Tabs čistilne tablete za zobne proteze. Hudiča, gospa me je s to potezo kar malo neprijetno presenetila. OK, štekam, da Kuntner (300 kosmatih, nisem vedel, da ima svojo stran!) naredi neko bebavo reklamo za pralni prašek, jasno mi je, da Longyka bere ogromno nekih reklam. Ampak da gre Ditka Haberl delat reklamo za Corega Tabs?! To mi pa kar nekako ne gre skupaj. Fan dotične gospe seveda ostajam še naprej, me je pa kar malo neprijetno presenetila. Stvar ji enostavno ne pristaja.

Nocoj je bilo na POP TV prvo soočenje predsedniških kandidatov. Bilo je kar zanimivo, na trenutke zabavno, dokaj kultivirano (klali se niti niso kaj preveč), le Jelinčič seveda ni mogel iz svoje kože, ko je po stari dobri navadi sitnaril, provociral in se spet znebil kar nekaj hudih izjav. Verjetno ga je še dodatno podžigal pogled na Pečeta, ki je v srajci, hozentregarjih in kot običajno "brezhibni" frizuri sedel na tribuni in mahal z zastavico. Toda hej, jebi ga, Zmago plemeniti pač mora ohraniti svoj trademarkovski ego, sicer bi razočaral vse svoje simpatizerje in potencialne volivce. Po svoje mi je všeč, ker ima jajca in si upa na glas povedati marsikaj, kar si marsikdo drug ne, po drugi strani pa mi gre pogosto precej na ledvice, pardon, jetra. Volil ga vsekakor ne bom (še nisem odločen, kdo bo srečnež, ki bo deležen mojega glasu :D).

Urška je danes spet napisala nekaj novega, prav pridna je. Danes sta še zadnjo noč v Corku, jutri pa se selita v Dublin, od koder v ponedeljek letita domov, kot sem že pisal. In končno bova spet skupaj, jeee! :) Ja, kar težka in dolga je, takole skoraj tri tedne samevati. No, saj dejansko nisi sam, a gotovo vsi veste, o čem govorim. ;) Kako že poje bivša Olivija: Saj veš, da vsak je vedno sam/in kdor prizna si, da je sam, ta ni več sam ... Jutri zvečer, kot sem že pisal, imamo v Lazah z LD ZO literarni večer, sobotni happening pri Lei pa žal odpade, ker je njena babica padla in se poškodovala. :( Škoda, ampak prepričan sem, da bomo zadevo kdaj drugič nadoknadili. Jutri bom prebral tri pesmi: Zakaj je nocoj tako malo ljudi ali O, danes vas je pa veliko prišlo (odvisno seveda od danih razmer), Krvavo jesen ter Ob dnevu spomina, kjer bova z Vando, avtorico izvirne pesmi, nastopila skupaj; najprej bo ona prebrala svoj original, potem pa še jaz svojo "sonetizirano" verzijo. Mislim, da bo to super in da bo tudi dosežen pravi učinek, zna biti prav srhljivo dobro. Prav komaj že čakam. :) Sicer smo po koncu vsi vabljeni še k Vandi na fešto, vseeno pa upam, da mi bo uspelo na hitro uleteti tudi na drugi del godbene (prenovljena stran!) vaje, simfoničnega in levji del godbe bom jutri žal zamudil.

V zaključni fazi so tudi dogovori za koncert filmske glasbe LSO v Londonu 6. januarja 2008. Šli naj bi Urška, Matej (glasbena sorodna duša in soJWfan(atik)) in mea parvitas, morda še en Matejev kolega. Letelo se bo zelo verjetno z easyJetom, tretjega tja, sedmega nazaj (najcenejša letalska kombinacija). Velika razbremenitev za potovalni budžet bo prenočevanje pri Sanji, hčerki sestrične moje VGM (= Velecenjene Gospe Mati, thanks to Ana Geohelli), ki že od otroštva živi v Londonu in se zadnja leta vidiva enkrat ali dvakrat letno, ko pride za kakšna dva tedna v Slovenijo. Dobila sva se prejšnji teden, debatirala in včeraj mi je SMS-ala vzpodbudno novico, da smo dobrodošli za prenočevanje. :) Le še zadostno količino € za letalske, koncertne in podzemnoželezniške karte ter za fasengo, shopping in ostale malenkosti bo treba napraskati. Wish me luck. :P

Takolele, ura je že pozna in jaz moram še pospraviti po sobi, se napakirati, stuširati in podobne neumnosti. :P Naslednji blog bo verjetno napisan naslednji mesec, razen če me piči kaj, da ga napišem v nedeljo popoldne/zvečer, ko pridem nazaj v LJ (mogoče vtisi z jutrišnjega literarnega večera ali kaj podobnega). Vsem bravkam inu bravcam torej poželim karseda prijeten vohenend. Uživajte, se beremo!

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

No, Tine, kako se sklanja samostalnik "mati"? Rodilnik prav gotovo ni "mati" ... ;)

Sicer sem pa presenečena, da si si zapomnil ...

Lp, Ana

Ulmiel pravi ...

Blah, meni se pa obrne ob Jelinčiču. Da bi "pedre" (slovenska beseda za geja? Right. Slovenska žaljivka pa res) prepovedal, lezbijke so mu pa všeč? Je lahko še bolj ogaben? Grrr. To zame ni človek "z jajci" ampak enostavno težek debil, ki seveda preživi vse, ravno zaradi publicitete. Očitno vedno rabimo enega takega. Pa dobro, če bi bil samo eden, bi bilo še fino.

Aelfsciene pravi ...

Jelincic bi se tudi tezko reklo, da pove vse, kar mu pade na misel - tudi on selekcionira podatke, samo drugace kot ostali, ker ima drugacen "imidz". Pa BTW, o zgodovini nima pojma, sproti si jo izmisljuje, ceprav daje zaradi nacina govora obcutek, da vse obvlada.

Ditka pa - stara je pa protezo ima - za reklamo je popolna ;) (Hec, saj vem, kaj te moti :D)

Tine pravi ...

@ Ana: Oh daj no, ne sitnari, a sploh ves, koliko je bila ura, ko sem koncal ta blog?! :P ;) Sicer pa - ita vero, mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa. (Nunc me autem absolvare debes! ;)) Klinc, errare humanum est - sed in errore perseverare dementis! :) Se bom poboljsal, bom priden, ne bom vec!

@ Nárëlaimë & Aelfsciene: Ja ja, ekstremist je, ni kaj. Pa saj ga mi trije gotovo ne bomo volili, ka-li?! :D Pa tudi izvoljen ne bo, tako da se ni prevec za sekirat.

Tine pravi ...

@ Ana: Se nekaj sem pozabil - itak da sem si zapomnil, saj smo se mladi! :) Kako ze rece Forrest Gump ... "You know, it's funny what a young man recollects ..." Ja ja, veliko spominov je, lepih, in prav je tako. :)