nedelja, 11. november 2007

Levstik 2007

Včeraj se je zgodil 21. tradicionalni Levstikov pohod od Litije do Čateža, ki sem ga sam letos prehodil že dvanajstič. Sicer imam v dnevniku uradno potrjenih le 11 pohodov (vključno z včerajšnjim; ker je v starem zmanjkalo prostora, sem dobil tudi nov dnevnik skupaj s prenosom desetih pohodov), ker prvo leto, ko sem se pohoda udeležil (1994), dnevnika še nisem imel oz. sploh nisem vedel, da obstaja.
Kakorkoli že, letos je bilo resnično čudovito vreme, pravzaprav se mi zdi, da v vseh letih, odkar se udeležujem pohoda, še nismo imeli tako lepega vremena. Jesen je pač letni čas, ko hitro preseneti (ali pa tudi ne) kakšno slabo - oblačno, vetrovno, deževno, sneženo ... vreme. Včeraj pa je bilo vsem cca. 15.000 pohodnikom resnično naklonjeno. Nekaj fotk je moč videti na uradni spletni strani pohoda, spodaj pa je naša gasilska fotka, na kateri sam žal manjkam, ker sem pač ravno fotografiral. :)

Od leve proti desni: Draž, Štefan, Breda, Stanka, Ivan, Dragica in Marko. Družba je bila vesela, tako da smo se imeli prav fino - kot tudi vsa leta doslej. Med potjo sem na frekvenci 145.325 MHz prisluhnil tudi kolegom radioamaterjem - soorganizatorjem in spregovoril nekaj besed z radioamaterjem, ki je delal s klubskim znakom S53E/M Radiokluba Litija - S59DLR (žal mi ni povedal svojega imena). Nasvidenje na 22. Levstikovem pohodu 8. novembra 2008! ;)

Kot sem napisal v prejšnji objavi, sem se v četrtek, 8. novembra po službi zapeljal v Logatec na Prolog po laptop HP Compaq 6715b, na katerega že veselo tipkam tudi tele vrstice. Z nakupom sem izjemno zadovoljen. Malo se sicer še privajam na njegove lastnosti (v nasprotju z običajnim namiznim računalnikom, ki sem ga bil pretežno vajen doslej), predvsem na tipkovnico, a večjih problemov seveda ni. Tudi torba svoje delo super opravlja, le da je zdaj, ko je v njej še sam računalnik z vso opremo (napajalni/polnilni adapter, miška ...), postala kar nekako tesna. :) Pri Urški doma, kjer se trenutno nahajam, imajo brezžični router TP-Link TL-WR642G, s katerim WLAN-internet brezhibno deluje iz zgornjega v spodnje nadstopje (kjer je Urškina soba). Enak router bo v kratkem treba nabaviti še za k nam doma, poleg tega pa urediti tudi enega od ADSL paketov, da bo internet končno deloval tako, kot je treba.

Moj zelo drag prijatelj in nasploh fenomenalen človek Mitja Reichenberg je pri založbi Didakta izdal novo knjigo z naslovom Klasična glasba v filmu.

V njej je, kot pravi uradni opis, zbral izjemno veliko število podatkov in na podlagi tega plastično prikazal, kako in na kakšen način so glasbo posameznih velikih imen svetovne glasbe v svojih filmih uporabljali svetovni režiserji, od najbolj znanih vrhunskih umetnin pa do razvpitih uspešnic velikega platna. Knjiga je tako poljudno in privlačno napisan zgodovinski in kritični pregled klasične glasbe, kot je bila uporabljena v najrazličnejših filmih, od nastanka sedme umetnosti pa vse do danes. Vsem filmofilom in avdiofilom jo seveda toplo priporočam v branje, pa tudi vsem ostalim, ki se zavedajo, da film in glasba drug brez drugega pač ne moreta. Če vas zadeva zanima in bi jo radi imeli, se obrnite name in zelo verjetno vam jo lahko priskrbim s popustom nekaj €. ;)

Ta vikend sem si vzel nekaj časa tudi za malo bolj podrobno poslušanje Simfonije št. 0 belgijskega skladatelja Barta Picqueurja, ki jo bomo (vsaj delno) izvajali na jubilejnem koncertu naslednje leto ob 95. obletnici Pihalnega orkestra Logatec. Zadeva je slišati resnično impresivno, bo pa za orkester verjetno kar kislo jabolko, saj je zelo težka (prvi stavek je npr. pisan za pet timpanov, kar je precejšnja redkost). A ko človek enkrat odigra npr. Van der Roostovo Sinfonietto, skoraj dobi občutek, da je sposoben odigrati karkoli. :)

Sicer pa je danes seveda najbolj aktualno vprašanje, ali se bo v predsedniško palačo čez nekaj tednov preselil Türk ali Peterle. Čez nekaj ur bo vse že precej jasno (prikladna je tudi spletna stran DVK). Tudi sam danes še nisem šel volit, bo pa to zelo v kratkem, saj se takoj po dokončanju tega zapisa odpravljam v Logatec na volišče ter domov pod tuš in napakirat za v LJ, kamor se z Urško odpravljava zvečer, ko dokonča delo na volišču v Hotedršici. Kakršenkoli že bo izid, naj bo po vašem okusu. :) Uživajte, se beremo!

Ni komentarjev: