torek, 6. november 2007

HP Compaq 6715b

... bo moj! :) Lepotca, nad katerim se navdušujem že nekaj časa, dokončno pa me je zanj zrajcala sestra, ki si ga je (predvsem v študijske namene) omislila pred kratkim (kupila ga je pri Prologu, kar je tudi moj namen). Tudi sicer se (predvsem HP-jevi) laptopi zadnje čase prodajajo skoraj kot banane na tržnici. V to sem se včeraj lahko prepričal tudi sam, ko sem se po službi zapeljal do Big Banga Giga nasproti Koloseja in si nabavil super Belkinovo torbo za laptop in glej ga zlomka - pred mano so bili na blagajni v vrsti trije ponosni lastniki laptopov in vsi so imeli HP-jeve škatle. Ni kaj, zadeva zna biti res priročna, praktična in uporabna, pa naj bo to za pogledati kakšen film, napisati kakšen članek ali recenzijo, postoriti še kaj za službo, se sprostiti s pasjanso ali kaj čisto drugega. Super zadeva je tudi možnost wireless interneta, kjer je to omogočeno; v zadnjem času je to na vse več krajih - razni lokali, letališča, knjigarne, domovi z brezžičnimi routerji ... Ni kaj, prenosniki so postali (in bodo postali še bolj) nepogrešljivi za sodobnega človeka, ki je ves čas on the move in ki je popolnoma izgubil stik z naravo in duhovnostjo. :) Malo za šalo, malo za res, a laptop je koristna zadeva. Zame bo definitivno.

Aja, včeraj sem si omislil še Badalamentijev Twin Peaks soundtrack, ki je res prava poslastica. Fenomenalno. Uspelo mi je celo napolniti BB kartico za popust in ob naslednjem nakupu nad 50 € imam zdaj do konca leta 20 € popusta. Nedvomno bo prišlo prav. :) Za Musko moram čimprej recenzirati še dve plošči (na obeh sodeluje Andrej Zupan), dve svoji (Legende in Srečanja) pa mi je zadnjič podaril klarinetist Orkestra Slovenske filharmonije Dušan Sodja (na obeh sodeluje s pianistko Tatjano Kaučič). Čez nekaj dni me čaka še ena zelo prijetna dolžnost - naročilo TLotR - TRotK Complete Recordings na Amazonu, 19. novembra pa bo Varese Sarabande objavil nov paket CD-jev svojega Soundtrack Cluba. Hej, le kaj bi brez dobre glasbe?! :) Poleg tega imam v četrtek zvečer vajo z logaškim ŽePZ Tabor, s katerimi bom ponovno sodeloval (mislim, da sem o tem že pisal, podrobnosti o našem skupnem nastopu je moč najti tukaj).

Nezadržno se bliža tudi drugi - in odločilni - krog volitev za novega predsednika Republike Slovenije. V zadnjih nekaj dneh je, kot se zdi, Peterleta kar dobro zagrabila panika zaradi precejšnje prednosti, ki jo ima pred njim - vsaj po mnogih javnih anketah sodeč - Türk. Končno sta od trepljanja po ramenih in vljudnega klepetanja prešla tudi na bolj "žolčne" debate, začel pa je seveda Peterle, ki je po mojem občutku nekoliko v act of desperation stilu začel klobasati, kako da je Türk brez osamosvojitvenih zaslug. Ja, en teden pred dokončno odločitvijo naroda sta se vendarle začela "klati", s tem da je Türk še vedno precej hladnokrven (ali pa daje samo tak vtis) in zadržan, čeprav je na dan prišlo kar nekaj razlik v njunih mišljenjih (zelo zanimiv intervju z obema je bil objavljen tudi v zadnji Sobotni prilogi Dela). Razplet bo vsekakor zanimiv, videli pa ga bomo že čez nekaj dni.
Prišla in minila sta tudi dva državna praznika, 31. oktober z neposrečeno državno proslavo in znameniti prvi-dejmo-zrihtat-naš-grob-lepše-kot-sosed-pa-dajmo-gor-ene-30-sveč-november. :P Kot vsako leto, smo se tudi letos odpravili na Vrhniko, v Ljubljano in na Gorenjsko, kjer je nad vhodom na neko manjše krajevno pokopališče napis, s katerim preminuli, ki na njem počivajo, pozdravljajo svoje obiskovalce in ki da misliti vsakomur, ki jih obišče: Kar ste vi, smo bili mi, kar smo ni, to boste vi! Zares, ashes to ashes, dust to dust, toda tudi the spirit carries on in non nisi morte mutor.

Hura, zelo blizu je tudi že sobotni 21. Levstikov pohod od Litije do Čateža, ki se ga tradicionalno udeležujem že od leta 1994; vmes sem dvakrat manjkal, lani dobil priznanje za desetkrat prehojen pohod, letos pa se veselim že svojega enajstega popotovanja. Zaenkrat kaže, da bo vreme OK (dežja nikar!), družba pa gotovo dobra. Morda se letos pridruži še Miran z družino - pod njegovim mentorstvom sem v daljnem 7. razredu OŠ prvič prehodil pohod, kar je bil conditio sine qua non za "obstoj" v krožku MRK (mladi raziskovalci krasa), ki ga je vodil. Upam, da se tudi letos pridruži prijatelj Marko, družinski člani (vsaj dva :P) in prijatelji in mogoče še kdo. Gotovo bo veselo in fajn, kot vsako leto doslej. Levstik je že vedel (zakaj je za 22-kilometrsko pot, ki jo prehodiš v cca. šestih urah, porabil tri tedne)! :)

Toliko za danes, sapienti sat. Vsem želim lepe jesenske dni; uživajte, se beremo.

1 komentar:

Ulmiel pravi ...

Lepo, sem se že spraševala, kam si mrknil. ;)
Sicer pa ja, se čist strinjam, da bi tud jst rabila en laptop met. A nisi tega mislil? ;) Če so pa res uporabni no ... pa vsi okoli mene ga neki dobivajo. :S
Peterle ima tako gnilo taktiko, da sem še bolj razočarana kot prej nad njim. Presenečena ravno ne, samo res mu ne bi bilo treba. SPloh, ker je Türk že razložil 5x in ne enkrat, kaj je storil takrat za Slovenijo. Blah. Pa tako rad se Peterle trka po prsih da je "predsednik za prihodnost". Mhm. Pa Slovenijo je očitno sam osamosvojil.

Kdaj bo kavica? :)