torek, 20. november 2007

Tempus fugit irreparabile ...

... je že davno tega v svojih Georgikah pomodroval Vergil, in imel je prav. Pretekli konec tedna sem namreč vstopil že v svoje 27. leto. Hudiča! No, po eni strani sem seveda še smrkavec, a starost preko četrt stoletja tudu že nekaj pomeni. Bližam se Kristusovim letom. Kyrie eleison! :) Rojstnodnevna "bera" je bila kar bogata. Veliko iskrenih čestitk, objemov, stiskov rok, poljubov, dobrih želja, sladkarij, SMS-ov in, last but not least, tudi nezanemarljiva količina trdne €-valute. Hej, splača se starati! :D

Pa poglejmo, kaj sem v preteklih dveh dneh naročil:



Čudovito. Seveda se daleč najbolj veselim zadnjega popolnega soundtracka Jacksonove TLotR filmske trilogije, ki je končno izšel. Naročil sem ga danes pri Amazonu, tako da ga pričakujem v naslednjih 10-14 dneh. Dve plošči, ki sem ju naročil pri Varèse Sarabande Soundtrack Clubu, bosta poslani šele po 3. decembru, tako da prideta nekje v sredini naslednjega meseca, kar pa je seveda ravno prav, ker The Lord of the Rings - The Return of the King Complete Recordings (štirje avdio CD-ji + en obojestranski DVD), o katerih so se že obsežno razpisali npr. na Filmtracks in SoundtrackNet, še posebej težko čakam.

Kot zadnjih nekaj let, smo se za moj rojstni dan tudi letos odpravili na Gorenjsko, natančneje v Šenčur, kjer stoji čudovita Gostilna Ančka, ki jo vodita zakonca Magdič in ki je pred leti gostila npr. samega Rogerja Moora, ki kar ni mogel prehvaliti njene čudovite kulinarične ponudbe. Če je poskusil njihov sesekljan zrezek v gobovi/smetanovi omaki s širokimi rezanci, še posebej sočustvujem z njim. Resnično božansko. Če bi imeli angelčki ritke ... :) Če Ančke še ne poznate ali se tam še niste ustavili, vam obisk definitivno najtopleje priporočam. Manj kot ***** si nikakor ne zaslužijo! Ko smo bili že ravno v Šenčurju, sem hitro poklical še preljubo Meto - Celebriel, ki si je mogla na račun mojega sitnarjenja sicer zelo na hitro posušiti lase, a ji je vendarle uspelo, tako da je le uletela na kavo. :)

Takole pa je bilo v nedeljo, 18. novembra na zborovskih Sozvočenjih 2007 v Zagorju, kjer sem s tolkali pri dveh skladbah (Pavle Merkù: Tonanina tonana in Čarni kus II) spet spremljal ŽePZ Tabor Logatec pod vodstvom Zdravka Novaka. Bilo je kar prijetno, srečal sem tudi starega tolkalskega kolega Miho Koritnika (igra v Orkestru Slovenske policije) in takorekoč že slovensko tolkalsko legendo Alojza Gradiška (igra v Simfoničnem orkestru RTV Slovenija). Kot tolkalec sem si do sedaj nabral že kar nekaj sodelovanj s pevskimi zbori (MePZ Adoramus, PAZ Vinko Vodopivec, ŽePZ Tabor) in prav vsaka od teh izkušenj je za tolkalca, ki je sicer večinoma orkestrski glasbenik, po svoje dragocena. Treba je znati igrati z drugimi, jih poslušati, se jim prilagajati. Pri pevcih je to še posebej pomembno.

Doma v Logatcu smo danes končno dobili ADSL (SiOL-ov 1 Mbit/256 kB paket). Ker pa je naš skoraj 10 let stari PC svoja najboljša leta že zdavnaj pustil za sabo in se bova s sestro s svojima laptopoma zaenkrat na internet povezovala samo brezžično, sem danes v Big Bangu Giga v BTC-ju nabavil še brezžični router LinkSys WRT54GL. Jutri po službi letim v Logatec (po radioamatersko bi se reklo na QTH :)), kjer bom poskusil zadevo zmontirati, potem pa se mi bo mudilo še na sestanek LD Zeleni oblaki, kjer se moramo dogovoriti o podrobnostih našega letošnjega zadnjega literarnega večera, ki ga bomo imeli 15. decembra v knjižnici v Rovtah (in tako zaključili "turnejo" po logaški občini, saj smo že obiskali Hotedršico, Laze in Logatec). V petek bo spet čas za vaji simfoničnega in pihalnega orkestra, a to je že druga zgodba za kdaj drugič ... :) Za danes bodi dovolj; uživajte, se tipkamo!

2 komentarja:

Ulmiel pravi ...

Dear, do you sleep at all? :) Hec hec, sej fajn, da ti ni dolgčas, sam če me rabiš rezervirat za tri mesce vnaprej, pol to zdle nared. :)

ब्रह्मकमळ pravi ...

North by northwest! Fenomenalen film... Z manjšim minusom, da spet igra Cary Grant, ne vem kaj je Hitchcock videl na njem, meni gre tako na živce. -.-