sobota, 9. februar 2008

Rekord!

Resnično, rekorden in unikaten dogodek, kajti ne vem, če mi je že kdaj (v sicer kratki) zgodovini tega bloga uspelo napisati dve objavi v dveh zaporednih dneh. :-) Ampak ker je ravno podaljšan vikend, ker imam ravno nekaj časa (ja, tudi to se zgodi! :P) in ker se mi je včerajšnji zapis, ko sem ga končal, zazdel kot nekakšen unfinished business, bom še danes napisal par stavkov.

Urška mi je dopoldne pobegnila na nekajdnevno smučarijo na Kope, predvidoma pride nazaj v sredo. Tako bom po kar nekaj časa spet preživel cel vikend doma v Logatcu. Saj ne, da mi bo dolgčas, kajti precej imam dela s prevodi tekstov o tolkalih Adams za novo spletno stran firme, ki je v pripravi, poleg tega pa moram napisati še recenzijo londonskega koncerta za novo Musko. Podaljšan vikend, ki sem ga omenjal že včeraj, pa je posledica včerajšnjega praznika in ponedeljka, ko imam dopust, saj z orkestrom igramo vsakoletno matinejo za osnovnošolce ob kulturnem prazniku. Ko sem ravno pri orkestru - danes sem čisto po naključju odkril zelo zanimiv blog slepe kure (kako ji je ime v resnici, (še) ne vem) iz Lokavščka, ki tudi igra v pihalnem orkestru (je saksofonistka), ne vem pa še, v katerem, verjetno v Cerknici. Kul, smo blizu in se bomo verjetno kdaj videli, kajti do Cerknice se z našim orkestrom odpeljemo ponavadi vsaj enkrat na leto.
Evo, še ena fotka z božično-novoletnega koncerta:

Ljudje moji, timpani so zakon! Definitivno eden najbolj fascinantnih inštrumentov, sploh med tolkali. Zelo zgovoren je tale odlomek iz Wikipediinega članka: "In his book Anatomy of the Orchestra, Norman Del Mar writes that the timpanist is "king of his own province", and that "a good timpanist really does set the standard of the whole orchestra."" Ja, res je tako. Če imate v orkestru 99 odličnih glasbenikov in enega samega slabega timpanista, bo koncert polomija. Sad but true.

V četrtek sem imel sestanek glede letošnjega literarnega natečaja za mlade, ki smo ga tokrat naslovili "barvito" - Rdeča, rumena, modra, organizira pa ga logaška OI JSKD, ki je k sodelovanju že drugič povabila Literarno društvo Zeleni oblaki, katerega član sem. Na prejšnjem natečaju smo bili selektorji trije in ocenjevali preko 100 kratkih zgodb (ki pa so bile v resnici vse prej, kot to), tokrat pa smo trije selektorski pari in z društvenim kolegom Timom Uršičem (ki je poleg pesnikovanja tudi zelo obetaven dramatik in igralec) sva bila zadolžena za selekcijo 27 pesmi, ki so jih prispevali učenci in učenke 8. razreda logaških OŠ (sicer so sodelovali še učenci 7. in 9. razredov). Nalogo sva super opravila, saj sva popolnoma spontano izbrala iste favorite in potrdilo se je moje pričakovanje, da se bova v selektorskem paru odlično ujela. Kaj več zdaj ne smem razkriti, ker bo zaključna prireditev natečaja s podelitvijo nagrad šele konec tega meseca, bom pa po tem gotovo napisal še kaj na to témo. Izkušnja je bila vsekakor tudi tokrat prijetna in zanimiva.

Zadnjič sem po dobrem mesecu spet obiskal BTC (prav nič ga nisem pogrešal), kjer sva se po moji službi dobila z Urško, ki je šla v Clarusa po kontaktne leče; zdaj jih bo nekaj časa nosila namesto očal, da vidi, kako ji bodo ustrezale. Na hitro sva skočila še v Big Bang, kjer sem si za nekaj € omislil odlično akcijo Ronin iz leta 1998 z Robertom De Nirom v glavni vlogi. Včeraj sem ga tudi že pogledal in ugotovil, da si moram omisliti tudi odličen soudtrack (no, glasbeno gledano ne gre za noben presežek, v filmu pa funkcionira fenomenalno), delo Elie Cmirala (zanimivo, rodil se je na Češkem). Verjetno ga bom naročil kar direktno od Varese Sarabande.

Sicer pa se obeta še nekaj solidnih filmsih doživetij: Troy nocoj na POP TV, Meet the Parents jutri na taisti televiziji, Falling Down v ponedeljek na Kanalu A in še kaj bi se našlo, še najbolj pa me je razveselilo, da bodo na SLO 1 začeli ponavljati odlična angleška sitcoma Keeping Up Appearances in Only Fools And Horses. Super, komaj čakam! :-)

Tako, bodi dovolj za danes, pa še južina že diši iz spodnjega nadstropja. :-) No, me prav zanima, kdaj mi bo uspelo napisati novo objavo ... :P Pustimo se presenetiti. Uživajte, se beremo!

3 komentarji:

Ulmiel pravi ...

Dear, mi lahk prosim poveš, kdaj začnejo Only fools and horses spet vrtet? :) Sama jih nisem nikjer našla. Hvala. :*

Tine pravi ...

Zal si prvi del (ocitno) ze zamudila, ker so ga zavrteli vceraj (v nedeljo, 10. februarja) ob 14.55 na SLO 1. In ce prav razumem, bodo od zdaj naprej zavrteli vsako nedeljo en del ob isti uri (ob 14.25 pa Keeping Up Appearances).

Ulmiel pravi ...

Damn ... dobro, bomo naslednji teden začel gledat. So zakon. :) Hvala. :)