torek, 10. junij 2008

Blogger je prehlajen

Že nekajkrat sem slišal od blogerskih kolegov in kolegic, ki za bloganje prav tako uporabljajo Blogger, da je zadeva na trenutke nezanesljiva, svojeglava in nepredvidljiva (saj, saj, čisto človeške lastnosti). Te dni sem to prvič "resneje" občutil tudi sam, saj je glava bloga z napisoma "bLogaboječnost" in "vsega po malem in malo o vsem", kot lahko vidite, nenadoma izginila z vrha spletne strani bloga in se preselila levo spodaj pod naslovno fotografijo, kjer pa je naslovu bloga odrezalo zadnji dve črki. Zadeva je estetsko precej zoprna in moteča in seveda sem poskušal vse mogoče, da jo odpravim, pa nikakor ne gre. Zato prijazno prosim vsakogar, ki bi mi znal in bil pripravljen pomagati, da to stori, najbolje kar pod komentarji. Neizmerno bom hvaležen! Če ne bo šlo, pa mi tako ali tako ne preostane nič drugega kot ponižno čakati, da Bloggerjeva programerska ekipa omenjenega hrošča odpravi, če bo do tega seveda prišlo. Hope springs eternal. :P

Uživajte, se beremo.

2 komentarja:

Aelfsciene pravi ...

Moja izkusnja z bloggerjem je taka, da mi je ene dvakrat kar odsekal pol slicice in sem morala nastimati tako, za katero je vseeno, ce jo odreze. Zato imam sedaj to v glavi bloga, ki jo imam. Ampak potem je cez cas sam od sebe vrnil zadevo na originalno obliko - upam, da bo pri tebi isto. Resitve namrec zal nisem nasla.

Tine pravi ...

Hvala za pomoc. Ja, saj kaj drugega, kot furati wait-and-see attitude niti ne preostane. :P Se zmeraj ne dela ... Je pa definitivno hrosc, ker ce bi tam nekje v nasdtavitvah postavitve delal gumb, ki postavi glavo namesto naslova, bi bilo vse v najlepsem redu, tako pa kliknem na gumb & Shrani, pa sploh ne potegne ... Ah, bo ze. Saj ni nic posebenga, samo estetsko gledano me zivcira. :P