četrtek, 19. junij 2008

Vignette

Takšno je izvirno črkovanje imena znamenitih zelenih nalepk, ki gredo, če je verjeti takšnim in drugačnim statistikam, te dni za med, malo bolj med Slovenci (včeraj sem jo na Petrolu kupil tudi sam in "zadel" številko A0328004) in malo manj med tujci. Vinjete nam bodo, kot kaže, v prihodnosti krojila vozniška življenja na avtocestah. Sam na srečo spadam med tiste, ki se jim bo nakup vinjete konkretno izplačal, saj bom njeno polletno vrednost dobil povrnjeno po 15,9 vožnjah na relaciji Logatec-Ljubljana-Logatec ali v manj kot enem mesecu (ki ima povprečno 22 delovnih dni). Vsi pa seveda nimajo te sreče. Drugi velik problem je tudi to, da bo "prilagoditev" cestninskih postaj trajala še lep čas in terjala obilo kolon, časa in živcev. Vsekakor se strinjam z blogerskim kolegom Alešem Prelogom - Volkom, ki je zapisal, kako so nas z vinjetami nategnili oz. kakšna totalna kretenarija je to, da bodo cestninske postaje ostale tudi še po uvedbi vinjet. DARS in Ministrstvo za promet seveda vehementno zatrjujeta, da je glavni cilj vinjet "izboljšati pretočnost prometa". Ja, my ass. Sicer ne bom pametoval vnaprej, ampak žal se mi zdi, da se bodo gospodje s kravatami prekleto osmešili. Upam le, da se bodo kdaj tudi sami za kakšno uro znašli v nekajkilometrski koloni in kleli lastno in tujo neumnost.

Ker me je zadnjič tako šokirala smrt Stana Winstona, sem se pozabil pokloniti še trem velikanom, ki so odšli prezgodaj: genialnemu švedskemu jazzovskemu pianistu in skladatelju Esbjörnu Svennsonu, našemu izjemnemu literarnemu zgodovinarju in teoretiku Tarasu Kermaunerju in legendarnemu ameriškemu TV-voditelju Timu Russertu. Naj jim bo lahka zemlja, sploh Svenssona bom(o) zelo pogrešal(i), saj je bil večji del nedvomno izjemne jazzovske kariere še pred njim; še okoli novega leta sem se spraševal, če ga bomo imeli možnost slišati na letošnjem jazz festivalu v LJ ali Cerknem ... Žal, Esbjörn, se slišimo kdaj drugič in kje drugje ...

V začetku tedna me je poklical dirigent Godbe Medvode in me zaradi pomanjkanja tolkalcev poprosil za pomoč na nastopu, ki ga imajo v soboto na nekakšnem srečanju godb (menda bo celo mednarodno) v Bakovcih v Prekmurju. Seveda sem z veseljem pristal in se včeraj zapeljal na vajo v Medvode (nazaj grede sem si kupil tudi omenjeno vignette). Delo tam poteka precej drugače, kot pri nas, saj gre za približno 30-članski orkester, ki ne tekmuje in igra večinoma preprostejše, lahkotne, zabavne skladbe, kar pa seveda ni nič slabega, da so le odigrane s srcem. Žal bom zaradi nastopa zamudil bombastični koncert SF z gosti v Zvezda-parku, a kaj moremo, morda pa se bodo topovi z gradu na koncu Uverture 1812 slišali vse do Bakovec. :D Če bo kdo šel, naj mi vsekakor sporoči, kako je bilo!

Za vikend sledi pravi vremenski zasuk, saj je vse do ponedeljka ali še dlje napovedano sončno in vroče vreme. Uživajte vikend & držite se sence, se beremo!

Ni komentarjev: