nedelja, 16. november 2008

Hepi brzdej


You say it's your birthday
It's my birthday too, yeah
You say it's your birthday

We're gonna have a good time
I'm glad it's your birthday
Happy birthday to you

- The Beatles, Birthday

Danes sem natanko ob 16 uri in 17 minut vstopil v svoje 28. leto (kar pomeni, da sem zdaj star 27 let, da ne bo slučajno kdo mislil, da sem star že 28 :D). Tudi na tem mestu še enkrat en veeelik HVALA!!! vsem, ki ste mi (in mi morda še boste) čestitali; samo na Facebooku sem prejel okrog 50 čestitk, kakšnih 10 jih je prišlo še po SMS-ih, nekaj ljudi me je tudi poklicalo - skratka, zelo sem bil vesel, da se je toliko ljudi tako lepo spomnilo name. GRATIAS AGO OMNIBUS!!! :-)

No, dobil pa sem tudi nekaj "zanimivih" čestitk. Primer je tale Blaževa s Facebooka:

For he's a jolly good fellow, for he's a jolly good fellow

For he's a jolly good fellow, and so say all of us!

("For He's A Jolly Good Fellow" is a British and American song which is sung to congratulate a person on a significant event, such as a retirement.) :)

Sem res že za v penzion?! :D Kolega Lan pa me je prijazno opomnil na to, da je starost 27 let življenjsko precej nevarna - sploh za glasbenike (kar sem seveda tudi sam - ljubiteljski, seveda). Znameniti muzičisti Brian Jones, Jimi Hendrix, Janis Joplin, Jim Morrison in Kurt Cobain so namreč vsi ugriznili v prah ravno pri tej starosti. Moja bivša gimnazijska sošolka Ana Jurc je na to témo napisala zanimiv (in strašljiv) članek, ki ga lahko preberete tule, o klubu 27 pa najdemo poseben članek tudi na Wikipedii. Res spooky. O_o Porkadrek, držite pesti, da preživim do 16. novembra 2009, potem sem dober! :P :D

Poleg čestitk sem od bližnjih seveda dobil tudi lepe darile, kot npr. določeno količino gotovine, za 100 EUR bonov za Citypark, kar nekaj sladkarij, uokvirjeno grozotno fotko iz otroštva, malo piksno Rio Mare v deviškem olivnem olju, malo Nutello, ratluk in še kaj bi se našlo. :-) Skratka, bil je super dan in še bolj popolno bi bilo le, če jutri ne bi bilo treba v službo, a saj veste - you can't have it all. :P :-) Uživajte, se beremo.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Vse najboljše, dragi kolega. Mlad si še. Dojenček, pravzaprav :)

Tine pravi ...

Hvala, Iztok! :-) Napisal si pa tako, kot bi bil vsaj kakšnih 25-30 let starejši od mene ... :D

Ulmiel pravi ...

Eh, daj no mir, maš še vsaj 3 leta da me sploh zanimat začneš (sj veš, da vse kar je pod 30 me ne zanima ;)). :D PA vse najboljše, sej smo ti zaželeli iz Linza, pa vseeno, še enkrat. :* *hugs*