sobota, 15. november 2008

Sanjska ženska?

Onega dne sem bil na SiOL-ovem portalu prečital novico o mladi Britanki Terri Hunter, ki je po domače rečeno nimfomanka, njena uradna razlaga pa se glasi, da je "žrtev bolezni, ki od nje terja, da ima spolni odnos desetkrat na dan". Vsled omenjene bolezni se je dala dol z že več kot 1000 tipi.

Gotovo nam je vsem jasno, kako moški (sploh mladi) pogosto nakladamo, kako da nam ni seksa nikoli dovolj, kakšni nenasitni žrebci da smo in kako da bi seksali noč in dan, če bi le imeli nenasitno bejbo, ki bi nam to omogočala. Zato me zelo zanima, kako bi se tovrstni "pravi moški" v smislu young, dumb, full of cum, kot se slikovito izrazi Gene Hackman v odličnem filmu Heist, odrezali v morebitnem partnerstvu s tako bejbo. Bodite iskreni, fantje, in povejte, koliko časa bi zdržali tempo desetkratnega seksa na dan?! V članku sicer piše, da je Terri zdaj že dva meseca v zvezi z istim tipom, a nikakor nisem pripravljen verjeti, da seksata vsak dan po desetkrat. Še kakšnemu robotu bi se zmešalo. :D

Ko smo ravno pri bejbah - SiOL je te dni objavil tudi lestvico "dvajsetih najbolj seksi manekenk" po izboru spletne strani Models.com. Lestvico sem si pobliže ogledal tudi sam in ugotovil, da mi je na njej seksi zgolj ena sama bejba - Behati Prinsloo - vse ostale pa se me niti najmanj ne dotaknejo, zanimivo - sploh tiste na najvišjih mestih. Bog ve, ali je kaj zelo narobe z mojim okusom ali z okusom ljudi, ki so izbirali manekenke na lestvici. Seveda, vsake oči imajo svojega malarja, 100 ljudi 100 ćudi, non omnia eadem amant in kar je še takih priročnih izgovorov, ampak oprostite, tista lestvica se mi zdi res čudna. :P Normalno, še sreča, da nam niso vsem všeč iste bejbe, kajti to se ne bi dobro končalo. :-)

Mimogrede - od vseh "hudih" bejb na tisti lestvici mi je za nekaj deset svetlobnih let bolj všeč Brazilka Melanie Nunes Fronckowiak (očitno ima tudi kakšne poljske korenine?), ki je pred kratkim na izboru v Parizu dobila prvo nagrado za bejbo z najlepšo ritjo na svetu. Za razliko od vseh tistih bolj ali manj pathetic manekenk si je Melanie po mojem skromnem mnenju lovoriko definitivno zaslužila. Kliknite na tale link, si oglejte fotogalerijo in se prepričajte še sami. ;-) Uživajte, se beremo.

1 komentar:

Brina pravi ...

10x na dan?? to ne obstaja. en bi že umrl od napora. :D