sobota, 19. julij 2008

Odkril sem blog Iztoka Gartnerja

"Ja, in?!" poreče bravec ali bravka. Nimam niti volje niti namena kaj preveč pojasnjevati in argumentirati, toda Gartnerjev blog me je preprosto potegnil. Zapriseženi poznavalci blogerske scene me bodo itak razglasili za ignorantnega zabiteža, ker sem njegov blog odkril šele zdaj, a nič zato. Zadeva je definitivno narejena zelo z guštom in zelo berljivo. OK, ker sem filmofil, moram priznati, da me je dodatno potegnila rubrika z (za moj okus čisto spodobnimi) ocenami filmov - tudi kultnih in/ali klasik, nazadnje npr. fenomenalne grozljivke The Omen iz leta 1976 (klik).

Ker z izjemo tega, da je Gartner SiOL-ov "hišni bloger", o njem nisem vedel nič in zanj prvič slišal, sem se moral najprej temeljito poučiti o tem, kdo sploh je. Če na kratko povzamem še najbolj točen opis, ki sem ga uspel izgooglati, potem gre za "celjskega raperja, ki je v svojem videospotu Ginekolog pregledal cvet štajerske lepotne srenje. Voditelj prireditev, družabni kronist, filmski kritik in šaljivec". Hudiča, zanimivo. Ali pa tudi ne - mogoče samo še eden od stotin voditeljev prireditev, družabnih kronistov, filmskih kritikov in šaljivcev, vsekakor pa primus inter pares. Njegov blog je res nekaj posebnega. Mnenje o tem, zakaj (in če sploh) je temu tako, si boste morali ustvariti sami; posebej priporočam v branje objave, ki jih zbrane najdete v rubriki "prekleto dober odziv" na njegovem blogu (na desni strani; nekoliko poscrollajte navzdol).

Gartner je res zanimiv. Rahel egotrip, rojen na isti dan v mesecu kot jaz, brez dlake na jeziku, ne prenese Simone Rebolj (the feeling's mutual; primer tukaj), vsak dan na blogu napiše cel kup objav (danes do tega trenutka sedem (sic!)), dosledno odgovarja vsem komentatorjem ne glede na to, kako številni in (ne)prijazni s(m)o in me zaradi pogoste uporabe kratkih stavkov slogovno spominja na pred leti kontroverzno Onino kolumnistko dr. Vesno V. Godina.

Kakorkoli že, če še niste utegnili ali naleteli nanj, si njegov blog le oglejte. Mislim, da imate samo dve možnosti - ali ga boste takoj vzljubili (in pri tem tudi ostali) ali pa takoj zasovražili (in pri tem tudi ostali). Uživajte, se beremo.

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Uf, stari moj, tole pa je zapis. Se, kar zardel. Za tole si pa zaslužiš, da te ruknem v svojo blogrolo. Saj veš, norci moramo skupaj držat :)

Tine pravi ...

No, saj niti ni bilo mišljeno kot nek hud eulogium - tako se je pač zapisalo. :-) Je pa vsekakor iskreno. Me veseli, da sem te razveselil in še enkrat hvala, da si me ruknil v svojo blogrolo. Kot si rekel - birds of a feather flock together. :-)

Anonimni pravi ...

bralka ne bravka ;)

Tine pravi ...

Veš, malo šegavo nalašč večkrat uporabim arhaično obliko zapisa in tako je bilo tudi tokrat. ;-) I know my orthography, brez skrbi. :-)

Anonimni pravi ...

Ljudje so res smešni včasih. Prav mislijo, kako smo mi zabiti in nas morajo popraviti. Nikoli pa ne pomislijo, da mi to vemo in da dejansko mi hecamo njih. Ker ti to zelo dobro veš, si mi faca.