ponedeljek, 21. julij 2008

Zaradi Facebooka odpoved?!

Bi jo dali? Jaz vsekakor ne. Nekateri pa očitno ne bi pomislili niti za trenutek, saj je neka študija menda "pokazala, da bi kar 39 odstotkov zaposlenih starih od 18 do 24 let dalo odpoved, če bi se njihov delodajalec odločil, da prepove uporabo Facebooka na delovnem mestu. Dodatnih 21 odstotkov bi bilo ob potezi delodajalca precej živčnih." (Cel članek tukaj.) Svašta, res. Ne rečem, da mi FB v času, kar ga uporabljam, ni postal čisto simpatičen in mi prirasel k srcu, ampak da bi lahko po moji neumnosti ogrozil vir moje s trdim delom prislužene plače ... Ne, hvala. Kdor je tako neumen, bi si pa res moral poiskati strokovno pomoč.

Spet neka druga raziskava pa je odkrila toplo vodo z ugotovitvijo, da "število blogerjev in njihovih bralcev raste" (cel članek tukaj). Ja halo, za take veleumnosti pa res ne potrebujemo posebnih raziskav, saj je menda jasno, da število blogerjev in njihovih bralcev vztrajno raste že od samega začetka razmaha bloganja med širšo javnostjo, in prav je tako. Seveda je neizbežno, da narašča število tako zelo kakovostnih blogov, ki jih je res užitek brati, kot tudi totalnih skrpucal, ki se jih je treba ogniti v velikem loku. Še sreča, da imamo svobodo izbire, tako da lahko vsakdo piše svoj blog, če tako želi, in bere tiste bloge, ki so mu všeč.

Gartner je bil navdušen nad mojim zapisom o njegovem blogu, tako da se je oglasil s komentarjem in povezavo do bLogaboječnosti dodal celo v svojo blogrolo s pojasnilom "Tine, ker mi je napisal slavospev, zaradi katerega sem zardel". :-) OK, sicer moj namen ni bil izrecno kovanje v zvezde ali "gradnja blogerskega spomenika", sem pa povedal točno tako, kot mislim. Tip je pač faca in prav zanimivo bo, če ga kdaj kje srečam tudi v živo. In ja, res je, kot si napisal, Iztok - in eadem nave sumus, norci pač moramo držati skupaj. :D Hura, jutri pa bLogaboječnost praznuje svoj prvi rojstni dan. Yaaay! :-)

Naj vas trenutno kislo vreme ne zamori preveč; konec koncev še vedno vlada prijetno poletno-dopustniško razpoloženje. Izkoristite ga v najboljši možni meri. Uživajte, se beremo.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Če me kje srečaš, me pocukaj za rokav :)