sreda, 23. julij 2008

Vinjete so zakon!

Moja iskrena, globoka in topla hvaležnost in pohvala gresta tistemu, kdorkoli je že to bil, ki je prišel na idejo o vinjetah in jo tudi realiziral! Čeprav so znamenite nalepke v veljavi šele dobre tri tedne, se mi je kupnina že pošteno povrnila (relacije Logatec-LJ-Logatec, Logatec-Prekmurje-Logatec ...), poleg tega pa sem bil zelo prijetno presenečen predvsem nad tem, da pravzaprav niti enkrat nisem na nobeni cestninski postaji stal in/ali čakal v vrsti. Če že, se je kdaj zgodilo, da je bil promet nekoliko zgoščen, kar je - sploh na višku turistične sezone - seveda popolnoma normalno in pričakovano. Skratka - kapo dol, bi rekel Srečko. :-)

Tole stran pa sem danes čisto po naključju odkril prek portala bobni.si in se navdušil nad njihovo super ponudbo. Tako zelo navdušil, da sem kar na vrat na nos naročil tri majice:

Sploh prva mi je 100 % pisana na kožo, kajti nomen est omen! :-) Druga pa seveda tudi, da o tretji sploh ne govorimo. :-) Glede na to, kakšne vse majice sem videl poleg omenjenih, pa sem že zdaj trdno prepričan, da bom pri njih naročil še kaj. Če sem iskren, sem s "kul" majicami pravzaprav kar malo obseden in imam par res zanimivih (s Kosovelom, Trubarjem, Titom, pa majice Festivala Ljubljana, ljubljanskega in cerkljanskega jazz festivala, Mladinino majico z napisom "Nisem volil teh volov!" ...), tako da si bom z zgornjimi tremi in potem še s kakšno zbirko kar lepo povečal. :-)

Preblisk: danes sem (ponovno) ugotovil, da bi rad imel nove Gretsch bobne z Zildjian činelami. Bo že. :-) Uživajte, se beremo.

1 komentar:

Ulmiel pravi ...

Jaz bi tisto s Kosovelom. I love the guy. :D
Matr, pa vsakič, k sm vidla to majco z volkcem sem se nate spomnila, pa sem bila prepričana, da jo že imaš ...