sobota, 9. avgust 2008

Drnovškov kip

Našega pokojnega predsednika, Bog mu daj večni mir in pokoj, so ravno dobro pokopali, pa se verjetno že obrača v grobu. Včeraj so mu namreč v Zagorju odkrili doprsni kip, ki pa mu ni niti najmanj podoben. Izgleda kot kip človeka, starega najmanj 80 let in ko sem v jutranjih poročilih na Valu 202 slišal, da naj bi imel kip (ki ga je izdelal kipar Mirsad Begić) tudi "Drnovškov tipični nasmešek", sem mislil, da gre za prvoaprilsko šalo. Čeprav so morda župan Matjaž Švagan in njegovi somišljeniki izvirno imeli plemenit namen, se zadeva po mojem mnenju ni iztekla niti najmanj pietetno, prej pretenciozno in senzacionalistično. Toda, kaj bi si belil(i) glavo; tudi pokojni Janez D. si je gotovo ne, ampak še naprej zasluženo počiva v miru. Tako ali tako je bil tip človeka, ki mu nedvomno ne bi nič pomenilo dejstvo, da je dobil svoj kip, trg ali ulico.

Glede podobnosti pa lahko na spodnji fotografiji (foto: STA) presodite še sami.

Lahko noč, se beremo.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Se strinjam. Kip zgleda kot da ima raka v zadnjem štadiju. Nekdo je imel očitno res grozen smisel za humor.

Aelfsciene pravi ...

Tudi jaz sem se prijela za glavo, ko sem ga videla ... Mami pa pravi, da njegovemu "tipicnemu nasmehu" manjka vsaj tist hudomusen ton.

Kakorkoli - groza :/ Lahko se pa tolazijo/mo s tem, da je namen vazen ;)