torek, 12. avgust 2008

Kroksi? Ne, hvala!

"Znameniti" plastični natikači so očitno eden največjih - če ne the biggest of 'em all - hitov letošnjega poletja. Kar naenkrat jih prodajajo na vsakem vogalu, sploh na morju, kjer seveda ne manjka cenenih ponaredkov, in kar naenkrat jih nosijo vsi, od 1-99 let, kot je bilo včasih pisalo na škatlah kakšnih družabnih iger.

Če bom užalil kakšnega zapriseženega fana, se mu/ji že vnaprej globoko opravičujem, a teh papuč nikakor ne prenesem. Delujejo mi social(istič)no, umetno, plastično in ceneno, da ne naštevam še ostalih pridevnikov. Kot bi jih delala dobra stara Jugoplastika. Še posebno butasta pogruntavščina pa se mi zdijo nekakšne priponkice, ki se jih pripenja v luknje, ki so namenjene zračenju, kot je videti na tejle fotki. Halooo?!

Zato zadnje tedne zelo trpim, ko moram omenjena obuvala kar naprej gledati na nogah mimoidočih. Danes, ko sem si šel kot vsak dan nič hudega sluteč v Mercator po malico, sem naletel na mlado mamico s kakšni dve leti starim otrokom v vozičku. Seveda sta imela oba obute kroxe in še posebna groza me je zagrabila, ko sem videl, da jih ima mali "okrašene" s kupom lila rožic, želvic in kaj ti jaz vem s čim še vse. Da sem malico potem komaj spravil vase, mi verjetno ni treba razlagati.

No, malo za šalo, malo zares, a dejstvo je, da je to obuvalo, ki se ga kanim izogibati bistveno bolj, kot belcebub križa in ostajam zvest svojim ljubljenim all-starkam in tevicam. To so idealni poletni čevlji! :-) Uživajte, se beremo.

3 komentarji:

Ulmiel pravi ...

Bereš mi misli. V Supernovi je ena cela štacuna samo z njimi in s temi priponikcami za na njih. Meni osebno zgledajo ogabno. Kot plastičen cokel, tko kt si rekel - ceneno, kot da nimaš denarja za normalen poletni čevelj. :S

kaneli pravi ...

Se strinjam!

Zadeva je modni hit že od lanskega poletja. Tudi na Finskem jih je bilo opaziti. :S

Žužu pravi ...

nekaj časa so mi bili celo všeč...sedaj pa jih na noge nataknem le ko sam doma. Ne predstavljam si, de bi se sploh prihazala v njih sredi mesta
P.S.: cute slikca xD