petek, 27. julij 2007

Bloggers were invented ...

... ca. 300 AD, and were originally called "monks". Like their distant descendents, monks had shitty haircuts, and never got laid.

LOL :D V vsakem hecu je malo resnice, pravijo. Tudi sam sem že slišal teorijo, da imajo ljudje z najzanimivejšimi blogi najbolj dolgočasna življenja (ker dolgčas v "realnem" življenju pač kompenzirajo v drugem, virtualnem življenju). Mislim, da sam nisem tak (presodite lahko tudi tisti, ki me poznate), definitivno pa ni takih kar nekaj super ljudi, ki jih poznam (za nekaj primerov glej linke na levi) in so prav tako bloggerji. Ja, takle mamo.

Po službi sem se zapeljal do BTC-ja pogledat, če so v Big Bangu že dobili soundtrack zadnjega filmskega Harryja Potterja. Žal sem bil (spet) razočaran. Ni mi jasno, zakaj potrebujejo nove CD izdaje tako pogosto toliko časa, da se znajdejo na naših policah - in to celo tiste, ki so pričakovane uspešnice! No ja, roko na srce, ni vedno tako slabo; najnovejšo ploščo Dream Theatra, Systematic Chaos, so imeli celo že na dan izida. Po drugi strani pa so pred kratkim novo ploščo izdali tudi Symphony X - do današnjega dne o njej ne duha ne sluha. Škoda. Zaradi tega od mene bistveno bolje služijo pri Amazonu, kot v naših trgovinah.

No, kljub temu iz štacune nisem odšel praznih rok, saj sem si za super ceno (po okrog 6 € za enega) omislil dva odlična dvojna DVD Special Editiona, GoodFellas (Martin Scorsese, 1990) in Unforgiven (Clint Eastwood, 1992). Super, še dve filmski poslastici v moji DVD zbirki. Za danes pa to še ni vse, kar se tiče filmov, saj si nameravam zvečer ogledati Mission: Impossible (Brian De Palma, 1996), za moje pojme enega šolskih primerov dobre akcije. No ja, režiser pač dobro ve, kaj dela. ;) Urške ni doma, ker ima popoldanski šiht od 16h do 22h, tako da si bom naredil prijetno literarno-filmsko popoldne in večer, sestavljena iz omenjenih filmov in seveda Harryja, ki ga moram čimprej dokončati, saj je že nekaj ljudi precej živčnih zaradi težko pričakovanih debat (kajne, M. in N.? ;)). Upam, da mi ta vikend uspe.

Včeraj zvečer se nas je zbralo nekaj članov pihalnega orkestra (glede na višek turistične sezone sploh ne tako malo) in odpravili smo se zaigrat našemu dirigentu Marjanu, ki danes praznuje okroglo XL. obletnico rojstva. Bilo je super, odigrali smo nekaj "zimzelenih" (Tratata, Čas počitnic, Na Golici ...) in se najedli odličnih čevapčičev in ostalih dobrot z žara. V zvoku orkestra sta se seveda slišali poletna "sproščenost" in enomesečna odsotnost vaj, ampak tokrat je šlo pač "za žur" - Marjan nas je bil vesel, ostali prisotni pa navdušeni, tako da je bil namen dosežen, lepo pa je bilo spet videti tudi kolege iz orkestra in zaigrati. Prav veselim se že začetka nove sezone čez dober mesec. S predlogi sodelujem tudi pri pripravi novega programa (zaenkrat je najpomembnejši prvi naslednji največji projekt, ki nas čaka - božično-novoletni koncert konec decembra) in upam, da se bo na notnih stojalih znašla tudi kakšna skladba, ki jo bom predlagal.

Ah, petek popoldne je najslajši čas tedna. Gotovo vsi dobro poznate občutek, ko popoldne prideš domov iz službe ali šole (če seveda nimaš dopusta ali počitnic), se vržeš na posteljo ali kavč, se lenobno pretegneš in te prevzame tisti prijetni občutek petkovega popoldneva, ko veš, da je pred tabo še cel vikend. ;) Za ta vikend sicer nimam v planu nič posebnega razen nedelje zvečer, ko moram v Postojno (kar sem že omenjal). Mogoče bi se jutri ali v nedeljo dopoldne lahko celo že spravil v kino gledat tretjega Shreka ali petega Harryja (hočem svojo dozo Alana Rickmana! :D). Bomo videli. Sicer pa bom več ali manj v LJ - bral Harryja, prevajal Carrie, gledal filme, šel na kakšen sprehod z Urško in še kaj. Lep vikend tudi vam! Se beremo!

4 komentarji:

ब्रह्मकमळ pravi ...

Eni imamo počitnice :)))

Te lahko polinkam? :D

Tine pravi ...

Vsekakor, vsakega linka sem vesel! :) Kot vidis, sem ti uslugo ze vrnil. ;)

Ulmiel pravi ...

Petega Harryja! :D Ne samo Alan, Helena in Jason ... mjam. Jaz tudi upam, da bo padel film jutri. Da si malo oči spočijem. ;)

Bom dobila za prebrat Carrie? *angel eyes*

Sicer je pa danes padla prva doza debate z Meto, je bilo prav fino. Imaš da požuriš. ;)

Aelfsciene pravi ...

Nárëlaimë ima prav ... Alan bozanski, ampak v tem fimu je Jason Isaacs popolnoma nepremagljiv. :D Pa ce to recem jaz, ki sem z Alanom milo receno obsedena ... ;)

Debata te pa se caka, da. Hitro beri :D