ponedeljek, 30. julij 2007

Happy Geburtstag, Ahnold!

Za trenutek naj odloži delo Terminator, Harry Tasker, Conan the Barbarian/Destroyer, Capt. Ivan Danko, John Matrix in še marsikdo, znan tudi kot Arnold Schwarzenegger, rojen v avstrijski vasici Thal bei Graz. K rojstnemu dnevu mu iskreno čestitamo milijoni njegovih fanov around the world, Tine iz Logatca pa mu pošilja zvrhan koš poljubčkov!

Arnold Schwarzenegger, 38. guverner Kalifornije (na položaj je prišel en dan po mojem 22. rojstnem dnevu), igralec in bivši bodybuilder, danes obhaja 60. (šestdeseto) obletnico. Vse najboljše, many happy returns, ad multos annos, naj mu opleta še na mnoga leta! Ahnold ali Švarc, kot mu radi ljubkovalno rečemo, je zame absolutna legenda, saj sem takorekoč zrasel z mnogimi njegovimi filmi, npr. tistimi, v katerih je igral vloge, naštete v prvem odstavku. Še posebej se mi je vtisnil v spomin v prvem in drugem Terminatorju, Predatorju in True Lies, ki so vsi filmi, ki si jih še dandanes z veseljem ogledam. Predvsem prva dva Terminatorja sta resnični mojstrovini, zahvaljujoč predvsem fenomenalni režiji Jamesa Camerona in njegovemu odličnemu izboru odličnih igralcev.

Arnoldu sem prek njegove službene strani poslal celo čestitko za rojstni dan. Sicer Bog ve, če jo bo sploh prebral, saj verjetno dobiva toliko mailov, da njegovi piarovci ali kdorkoli pač že naredijo pošteno selekcijo in ne bi bil presenečen, če do njega pride kvečjemu nekaj odstotkov pošte, ki jo dejansko dobi. Na koliko pošte tudi odgovori, je sploh drugo vprašanje. A upanje umre zadnje in v najboljšem možnem primeru bo Arnold moj mail prebral, mi odgovoril in ob priliki prišel obiskat Slovenijo, kamor sem ga na koncu maila prijazno povabil - konec koncev ima potem zanemarljivo blizu tudi svojo rodno vasico, kamor se lahko odpravi na Schnittzel, Shtrudel in Schnapps.

Običajno ne maram dežja, a današnjega sem sprejel z odprtima rokama. Kako sede takale osvežitev ... Žal pa spet ne bom mogel v Gaja na jam session, kamor sem danes res mislil iti, prvič zaradi vremena in drugič zaradi Lučkinega rojstnega dneva, kamor se odpravljam zvečer (spotoma bom pobral še Leo). Še prej pa si grem skuhat kosilo (danes bo makaronflajš), počakat Urško, ki pride iz službe in mogoče celo prebrat še par strani Harryja. Trenutno sem pri 24. poglavju (od 36-ih). Saj bo, saj bo. Langsam und sicher, bi gotovo porekel Ahnold.

Uživajte, se beremo. I'll be back!

1 komentar:

Aelfsciene pravi ...

Moja mami je kot puncka pisala Charltonu hestonu in dobila po posti nazaj podpisano sliko :D Tako da - odvisno od osebe in casa.

Ampak dvomim, da Arnie vidi sploh katero pismo, ce ni res ne vem kaj. Ima svoje guvernerske posle, ki so pomembnejsi.