nedelja, 22. julij 2007

Klinc, pa dejmo!

Tako nekako sem si rekel, ko sem se odločil, da se bom tudi jaz pridružil zdaj že kar znameniti in številčni blogosferi ali kako se že temu reče. Vem, da sem s to odločitvijo sicer že precej zadaj, ampak saj veste, kako gre tisti lepi slovenski pregovor, ki vsebuje besedi "pozno" in "nikoli". ;)

Ja, tako je to ... Da si končno omislim svoj lastni blog, sem se odločil enkrat prejšnji teden, ko sem prišel z VLS-ja (= veliko letno srečanje Slovenskega Tolkienovega društva Gil-galad) in si rekel: "Mater, a ne bi bilo fino, če bi zdajle tele super vtise lahko nekje javno obelodanil, pa ne samo na društvenem forumu, kjer se itak vsi poznamo in vemo, kako fajn smo se imeli?!" Evo, in to je to. Blog je tukaj in semtertja bom celo kaj napisal. Glede (ne)rednosti pisanja nič ne obljubljam - pač, kolikor pogosto bo 1. sedlo in 2. zneslo. :P Tudi glede bralcev se ne sekiram preveč, če bom pisal samo zase, so be it, če se bo kdaj našel še kdo in kaj prebral in pokomentiral, pa seveda še toliko lepše.

Najprej sem si hotel blog odpreti pri SiOL-u, ki je tudi moj internetni ponudnik, pa se je med postopkom zakompliciralo, zato sem jih prosil, če mi še enkrat pošljejo potrditveni mail, pa jim do danes še ni uspelo, tako da sem presedlal na Bloggerja, kjer je bilo vse hitrejše in bolj enostavno. Klinc jih gleda, natančno 7,101 sekunde bi potrebovali, da bi mi poslali tisti mail. Pa nič. Kdor je hitrejši, je (marsikdaj) zmagovalec.

Aja, a zakaj bLogaboječnost? Hja, ni kaj, priznam, da me je tegale blog(anj)a od začetka kar malo strah, kot pač vsega neznanega ... Ampak bolj tako, prijetno strah, če veste, kaj mislim. :) Bo že šlo. To je en razlog, za drugega boste pa ob svojem času že še izvedeli. Ali pa tudi ne.

Kaj je kaj novega ... Še vedno je vroče kot prasica, kot bi se izrazila preljuba mi mati. :D Današnji dan mi je polepšalo predvsem branje tazadnjega Harryja Potterja, ki sem si ga nebodigalen priskrbel že včeraj dopoldne v Vale-Novaku, kjer sem imel prednaročenega. Koštal me je nič kaj prijaznih 28,75 €, kar je bilo za 1,85 € dražje, kot če bi ga prednaročil v Felixu, žal pa tega nisem vedel, niti seveda tega, da bo v Felixu delala Urška (= moja punca) in da bom smel biti prisoten celo ob svečanem začetku prodaje eno minuto čez eno zjutraj. Ampak ni kaj, kar je, je, knjiga je zdaj moja, zaradi tistih slabih dveh evrov me pa tudi ne bo konec, še zdaleč ne. Po kakšnem dnevu branja sem prilezel do spodobne 166. strani (od 607) in doživel že kar nekaj presenečenj, da ne rečem šokov. Zelo napeta knjiga je, tudi precej krvava, že lep čas ne bi mogli več reči, da gre za nekakšno "otroško literaturo". Ampak to smo pričakovali, saj gre za zadnjo knjigo "sage".

Hehe, kadarkoli pogledam blog Jureta Godlerja, me spravi v dobro voljo. Tip je res genialec in faca. Končno nekdo, ki je imel jajca priznati, da je faks (FF) skenslal, ker je pogruntal, da mu večina profesorjev tako ali drugače ne seže niti do kolen. Zadnjič je na blogu napisal, da "bo kmalu končal novo opero" in da išče inštrumentaliste, "da
se dobimo, izvedemo, posnamemo in objavimo kaj iz opere ali ostalih mojih del na blogu". Seveda sem se mu kot tolkalec - timpanist javil in upam, da bo kdaj res kaj iz tega. V čast bi mi bilo sodelovati z njim.

Mater, zdajle sem v bazo vpisal zadnje tri plate filmske glasbe, ki sem jih naročil pri Varese Sarabande
(neverjetno, paket je iz Kalifornije prišel v dobrem tednu!) in ugotovil šokantno dejstvo - še štiri (4) plate, pa bo moja zbirka CD-plošč s filmsko glasbo obsegala 300 CD-jev. Ni slabo, ne? :) Takole semtertja si nadvse samovšečno domišljam, da imam verjetno največjo privatno zbirko filmske glasbe v Sloveniji. Če kdo pozna še koga, ki ima podobno ali celo večjo, naj mi sporoči - z veseljem bi ga/jo spoznal! :)

Evo, kaj naj še rečem ... Verjetno bo za prvič kar dovolj. Zaenkrat se zdi tole kar zabavno, le voljo in čas za nov entry moraš najti, pa je. :) Kolikor se poznam, se mi zdi, da mi zadeva ne bo delala preveč problemov. Par stvari moram še pogruntati (kako dodam ob stran objav tiste linke na bloge ostalih, ki jih berem, na ljube mi spletne strani ...), da bo še bolj zabavno.

Nič, uživajte, se beremo! :)

3 komentarji:

Ulmiel pravi ...

Uuu, pa smo te začopatili. ;) Zabavno je tole drgač, posebno, ko nočeš nikomur težit in raje zapišeš na blog, potem pa komur pač paše prebrat.

Sicer se pa reče pravilno slovensko vroče ko svina. ;) Oz. pof**** vroče ko svina. Metal Camp. Don't ask. :D

Zdej grem pa res brat Harryja, te moram prehitet ponoč. ;)

Urša pravi ...

Jao stari :D
Ne še ti! Bloganje je pa ja beda!

Urša pravi ...

Aja, pozabla sm se podpisat ;)
Sej veš, Vittra