četrtek, 6. marec 2008

Prijetno presenečenje

Ta teden se mi je zgodilo nekaj zanimivega. No, z mojega stališča je bilo zanimivo, mnogi pa boste po branju seveda le zavili z očmi ali odmahnili z roko. Pa nič hudega. Takole je bilo:

Na vaji pihalnega orkestra prejšnji petek smo dobili na pulte novo skladbo - Symphony No. 0 'Phoenix ex cinere suo renascitur' belgijskega skladatelja Barta Picqueurja (ki ga vidite tudi na zgornji fotografiji). Ker sem si CD s posnetkom simfonije nabavil že nekaj mesecev prej, mi je bila glasba že dobro znana. Simfonija je resnično čudovita, tematsko črpa iz mitoloških zgodb o mitološkem ptiču feniksu, bogu sonca Ra-ju itd., je pa izjemno virtuozna in tehnično zahtevna, še precej hujša od zelo zahtevne Sinfoniette Jana Van der Roosta, ki smo jo igrali na lanskem tekmovanju v Italiji.

Kakorkoli že, skladbo sem omenil na tudi za to namenjenem topicu na spletnem forumu Papirniškega pihalnega orkestra Vevče, katerega član sem (foruma, ne orkestra). Potem pa je čez nekaj dni prišel e-mail z naslova Barta Picqueurja. Resnično, pisal mi je sam skladatelj in povedal, da je na internetu izbrskal moje pisanje o njegovi glasbi in da ga zanima, kaj o njej menim, zato me je prijazno poprosil, da mu prevedem, kar sem na forumu napisal. Seveda sem mu nemudoma ugodil in izrazil tudi presenečenje in navdušenje nad tem, da mi je pisal. Odpisal mi je, da rad googla svoje kompozicije in poskuša tako spremljati njihovo izvajanje po svetu; napisal je tudi, da vedno prosi za mnenja in vtise in se s tem veliko nauči. Zelo pohvalno, potrebovali bi več takih umetnikov, kajti Bart Picqueur je (bil) resnično zelo prijazen in ponudil tudi pomoč, če bomo pri vajah naleteli na kakšno tehnično ali interpretativno nejasnost. Bomo videli, naslednja vaja je že jutri. :-)

Toliko za danes; vsem želim lep vikend! Uživajte, se beremo.

Ni komentarjev: