ponedeljek, 24. marec 2008

SyncMaster 226BW in velika noč

Takole zdaj izgleda moj računalniški workstation v Šiški. Prejšnji teden sem si namreč omislil pravo pravcato monitorsko zverino - Samsungov 22" widescreen LCD monitor SyncMaster 226BW. Delo na takem ekranu je resnično pravi užitek, zadeva je brezhibna, slika kristalno jasna, barve fantastične. O kakovosti filmske slike (DVD) mi verjetno ni treba posebej razpredati, zdaj samo še čakam, da dobim nekaj HD filmov in to je to. Verjetno bom odsihmal še redkeje hodil v kino. ;-) Za piko na i sem si zraven kupil še tri dvojne DVD-je: Batman, Batman Returns in Imagine in za vse tri odštel manj kot 20 evrov. Zmaga! :-) Da sem nekaj kupnine za novega Samsunga "prinesel noter", pa mi je uspelo v rekordnem času prodati še mojega prejšnjega 17" SyncMasterja.

Praznični podaljšan vikend je bil sicer zelo prijeten. V petek zvečer sva z Urško obiskala koncert Orkestra SF v Cankarjevem domu, karte je tokrat častila moja firma. Koncert je bil prikladno poimenovan "ameriški", saj so igrali glasbo Barberja, Corigliana (fenomenalni klarinetist Mate Bekavac), Coplanda in Gershwina. Bilo je sicer čisto spodobno, a brez presežkov, najbolj pa sta naju je navdušila Corigliano in Bekavac.

Prejle sva bila z Urško zelo razočarana, ko sva prebrala, da na četrkov koncert SF v CD ne bo izjemnega turškega pianista Fazıla Saya, ki je zaradi "nenadne poškodbe roke" nastop odpovedal. :-( Res škoda, sva namreč njegova velika oboževalca in sva se njegovega ponovnega nastopa v Sloveniji (tokrat bi v Gallusovi dvorani igral že četrtič) zelo veselila. Na koncert sicer vseeno greva, vendar žal ne s takim navdušenjem, kot bi lahko. Bomo videli, morda pa naju čakajo kakšni glasbeni presežki. Hope springs eternal ...

Sobota in nedelja sta minili čisto v znamenju velike noči v Logatcu in Hotedršici, bilo je torej obilo sladkarij in ostalih velikonočnih dobrot (v soboto zvečer smo si ogledali tudi Gibsonov The Passion of the Christ, ki sem ga gledal že v kinu, zelo kontroverzen, a po mojem osebnem mnenju izjemen film, sploh igra Jima Caviezela). Mislim tudi, da se mi je uspelo nekoliko zrediti. :P Podobno je bilo danes, le da smo se zjutraj pošteno razgibali s kidanjem velikonočne runde snega (v Hotedršici ga je vrglo okoli 30 cm), zgodaj popoldne pa sva se že odpeljala v Ljubljano. Življenje se zdaj vrača v ustaljene tirnice, saj je jutri spet služba, pa tudi praznikov vse do prvomajske budnice takorekoč ne bomo več videli (27. april letos namreč žal pride na nedeljo).

Kot je videti na zgornji fotki, pa lepo napreduje moja zbirka evrskih kovancev. Zbirati sem jih začel takorekoč 1. januarja lani, ko smo evro prevzeli v redni obtok. Za razliko od večine zbirateljev v tem "fohu" sem takorekoč vse kovance nabral sproti, ko so mi pač vračali drobiž v trgovinah in drugje, kar pomeni, da so se kovanci iz raznih držav pri nas precej hitro pomešali in od "rednih" držav mi manjkajo samo še nizozemski kovanec za dva centa in portugalska kovanca za dva in en cent. Finskih kovancev za dva in en cent niti ne štejem, saj jih ni v rednem obtoku (na Finskem so vse cene zaokrožene na pet centov) in jih še Finci zelo težko dobijo.

Toliko za danes, vsem želim uspešno vrnitev v šolo/službo/faks/kamorkoli pač že. :-) Uživajte, se beremo!

4 komentarji:

Aelfsciene pravi ...

Hmm, jaz iz te slike sploh ne bi ugotovila, da kak manjka. Kovanec, namrec.

kaneli pravi ...

Finci tistih centov ne dobimo sploh. Sicer pa zanimivo, da ti je uspelo tako nabrati finske evre; jaz sem v Sloveniji menda samo enkrat dobila nazaj finski kovanec. Tukaj pa prav nikoli ne dobim slovenskega. :( Verjetno so jih kot izjemno redkost zadržali finski zbiratelji. :D

Velikonočna pesmica iz South Parka, del iz 10.sezone. Verjetno poznaš, pa vseeno: ker je ravno v (nekakšni) latinščini in ker blog govori tudi o praznikih... ;)

Sanctum Piter oteum, Deus ore uneum.
Hippitus hoppitus reus homine.
In suspiratoreum, lepus in re sanctum.
Hippitus hoppitus Deus Domine.

Rok Šinkovec pravi ...

Hud ekran, ni kej :)

Tine pravi ...

@ Aelfsciene: Ja, saj jih res ne manjka veliko. :-) Pa se tiste, ki jih ni, je res tezko videti, ker so namesto njih v albumu natisnjene take majhne slikice z njihovimi podobami. :P

@ Kaneli: Slovenski kovanci so izven Slovenije se vedno zelo redki in med zbiralci po celi Evropi veljajo za veliko rariteto in poslastico.
Hvala za pesmico, ki pa ni v pravi latinscini, ampak prej v skupaj nametanih besedah, ki se za silo rimajo. :P Pac dokaj v stilu SP-jevcev. :D

@ Rok Sinkovec: Pa se kako! Toplo priporocam. ;-)